Klicni center si večina med vami najverjetneje zamišlja kot nek prostor, kjer stranke ter telefonske klice upravlja določena organizacija, ki je seveda podprta s sistemsko, računalniško avtomatiko. Praviloma lahko takšen center upravlja tudi večje število hkrati. Omenjeno storitev navadno uporabljajo podjetja, ki prodajajo preko katalogov, prav tako telemarketinška podjetja in ne nazadnje še podjetja, ki ponujajo pomoč svojim uporabnikom oziroma večja podjetja, ki prodajajo svoje storitve ali izdelke po telefonu.
A če primerjamo sodobni klicni center z navadnim, je med njima kar nekaj razlik. Pri nas sta obe vrsti centra še vedno prisotni, vsaka med njimi pa se ponaša s svojimi prednostmi, imata pa tudi slabosti – tako ena kot druga vrsta. Za sodobni klicni center je edina večja težava oziroma pomanjkljivost ta, da se morda preveč izgublja pristen socialni stik s strankami.
Zagotovo daleč največje prednosti, ki nam jih ponuja sodobni klicni center
Tudi kontaktni centri se razvijajo, posodabljajo; nekateri počasneje, drugi zelo hitro. Najbolj sodobno zasnovani so seveda pri svojem upravljanju izjemno učinkoviti, kljub temu pa smo že izpostavili slabost, da se morda z njimi preveč izgublja pristen socialni stik. A ne glede na to, nam sodobni klicni center zagotavlja mnogo več prednosti.
Daleč največje prednosti, ki nam jih lahko omogoči lasten ali pa najeti sodobni klicni center, so višja kakovost same storitve, dostop do številnih informacij, zmanjšanje porabe časa, avtomatska obdelava podatkov oziroma zelo hiter dostop do statističnih podatkov, neverjetno hitra odzivnost, prednost pred konkurenco, vrhunska pomoč podjetju k njegovi rasti.
Prav tako sodobni klicni center lahko omogoča vrhunsko merjenje odzivov na ponudbo podjetja, boljšo informiranost strank, klicanje nazaj.
Ne glede na vrsto klicnega centra je ključnega pomena tudi vodstvo
Ne glede na to, ali kot storitev uporabljate navaden klicni center ali bolj sodobno zasnovanega, pa si kakovost lahko zagotovite tako, da potrebujete kar se da dobro vodstvo. Še kako pomembno je, kako vodstvo sodobni klicni center ali pa navadnega upravlja, spremlja statistiko, odzive strank pa tudi zaposlenih.